Sunday, June 23, 2019

SELANGKAH KE ALAM MISTERI

🔵 SELANGKAH KE ALAM FATAMORGANA

Lembaga Misteri Muncul Di Tapak Projek

> Mereka ada di sekeliling kita. Cuma kita tidak menyedarinya. Namun ada juga segelintir manusia diberikan keistimewaan oleh Allah SWT dapat melihat kewujudan makhluk halus/jin/entiti ini.

Aktiviti paranormal sebenarnya berlaku di mana-mana terutama sekali di malam hari dan di kawasan yang sunyi, sepi atau di lokasi 'kediaman' mereka.

Kewujudan lembaga misteri dalam foto di bawah membuktikan mereka ada di sekeliling kita. Penampakan lembaga ini tidak disedari oleh para pekerja projek membina bangunan bersebelahan Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Lembaga lelaki misteri (dalam bulatan) dirakam ketika para pekerja sibuk menjalankan tugas masing-masing di kedalaman kira-kira 12 tingkat di bawah tanah pada waktu malam sekitar bulan Februari lalu.


Seorang pekerja merakam foto kerja-kerja mereka ini ketika mereka mahu mengangkat Piling paling berat untuk ditunjukkan kepada penyelia (supervisor).

Dan ketika meneliti foto yang diambil, pekerja tersebut terperanjat apabila mendapati sesosok lembaga misteri muncul dalam foto, berpakaian seperti askar Gurkha dan memiliki susuk badan yang besar dan tinggi.

Foto ini tidak pernah tersiar di mana-mana media atau internet dan saya memperolehinya dari sumber yang sahih. Ia adalah eksklusif!

Mungkinkah suatu waktu dahulu kawasan HKL dan sekitarnya pernah dijadikan kem tentera atau sebagai tempat hukuman bunuh kepada tentera musuh? Kita akan mencari jawapannya nanti.

*** Untuk lebih cerita dan misteri, kunjungi
Http://malimrindu.blogspot.com

No comments:

Post a Comment